zondag 18 mei 2008

Flickr Ding 7 nogmaals Biebunlimited naar tulipsunlimited!


tulips unlimited!
Originally uploaded by biebunlimited

een uitstapje naar de bollenvelden en de Keukenhof met de camera paraat!


Nog verder wat gespeeld met Flickr-mogelijkheden. En kwam op het maken van een Batch.
En dan een flikkerend effect. Het lukte eerst totaal niet,ik kreeg telkens de melding:HTML-code kan niet worden geaccepteerd. Uiteindelijk mijn steun en toeverlaat echtgenoot Peter geraadpleegd en samen met hem lukte het uiteindelijk wel. Hoe? Via aanpassen, en een pagina-element toevoegen. Het blokje HTML/Javascript toevoegen aan blog en vervolgens kan de eerder gekopieerde javascript geplakt worden in mijn weblog.
En nu ik toch in the mood was, gelijk ook maar een link de Overijsselcatalogus.Het begint nu echt leuk te worden!

2 opmerkingen:

essen2punt0 zei

Het is te zien dat je het leuk vindt! Het straalt er echt vanaf. Leuk!
En wat een heerlijk vrolijk gevoel krijg ik ervan. :)

Anoniem zei

Hoi biebunlimited,

Het ziet er prachtig uit op je weblog, ook helemaal in oranje stijl!

Ga zo door!