woensdag 10 december 2008

Ding 18 LibraryThing



Ha, bibliotheekje spelen!!! Ik heb ruim 10 boeken uitgezocht en in my library gezet. Er waren ook nogal wat bij, die LibraryThing niet kende en die ik zelf moest toevoegen. De covers moesten soms nog geupload worden of gewijzigd in de Nederlandse versie.Het was leuk te zien, of je geestverwanten had en om bovendien even te kijken naar de beoordeling!
Met de link kom je op mijn aangemaakte LibraryThing. Ik vond het niet gemakkelijk om een mooie layout te krijgen,de boekomslagen kwamen te verspreid over mijn webpagina.Dus maar wat sober gehouden.

Ik vind het fascinerend om je hobby, wat lezen voor mij is, op zo'n levendige manier te kunnen delen met anderen en dan wereldwijd!
En onze bibliotheekgebruiker? Laat deze prachtige toepassing zien via onze website en laat hen - enthousiast geworden- via de kortste weg de mogelijkheid geven het gewenste te lenen (zoek en boek-button).
En misschien dat lokaal nog iets van de grond kan komen, eventueel met leeskringen?

1 opmerking:

Jan te Bokkel zei

Mooi gedaan, een wenkend perspectief geschetst voor de bibliotheek!