donderdag 13 november 2008

Ding 12 Spelen in de zandbak

En dan nu uitproberen!
Het is gelukt om twee favorieten toe de voegen aan de 23 Dingen-wiki en mijn Biebunlimited-sporen achter te laten volgens de aanwijzingen.
Bij sport heb ik bridge toegevoegd (ja, ik durf!) en bij favoriete seizoenen de herfst, met als argument een prachtige herfstfoto, genomen vanaf ons balkon.
Ik vond het erg leuk bij de andere favorieten een kijkje (in de keuken) te nemen, met soms goede tips (boeken, recepten!)
Ik zal me nog wel eens verder verdiepen in PBwiki en Wetpaint,toepassingen die wel interessant zijn, maar waar je toch met een fris en uitgeslapen geest tegenaan moet gaan!

2 opmerkingen:

Jan te Bokkel zei

Wiki's hebben geen geheimen meer voor jou.

Anoniem zei

Biebunlimited is weer begonnen.Hopenlijk weer met veel enthousiasme? Succes met de rest van je "dingen".