zondag 23 november 2008

Ding 16 You Tube

Via de inspirerende site van 23dingeninsteenwijk kwam ik op dit filmpje op You Tube!
Die Henk, had altijd al een digitale 2e natuur!



Johnny Cash San Quentin



Ik vind de afbeelding nogal groot uitgevallen, ik weet niet hoe je hem kleiner krijgt, het was dus niet mijn bedoeling hem zo prominent in beeld te brengen.

De You Tube opdracht vond ik één van de leukste Dingen om te ontdekken! Wat een gigantisch aanbod. En bijna verslavend!
Voor de bibliotheek website kun je ook leuke toepasselijke (en eigenlijk ook - kom op!- zelfgemaakte) filmpjes downloaden, resp uploaden.

3 opmerkingen:

Jan te Bokkel zei

Ik hoop nog een keer een filmpje van je op de website van de bibliotheek te kunnen plaatsen.

Anoniem zei

Leuk om op deze manier fimpjes op je weblog te kunnen plaatsen hè?
Succes met de rest van je dingen. Je schiet nu lekker op.

Anoniem zei

Hallo Tante Plony,

Wat een leuke verrassing. Ik ben nu ook bij ding 16. Er zitten toch veel dingen tussen die ik nog niet echt kende.

Groetjes, Nienke